• Klarna achteraf betalen
  • Verzending 1/3 werkdagen
  • Veilig betalen
  • Vandaag besteld voor 13:00 vandaag verzonden

 

Retourneren online aankoop

Wij vinden het belangrijk dat u tevreden bent met het product dat u bij ons gekocht heeft. Mocht dit toch niet het geval zijn, dan kunt u bij ons altijd binnen 14 dagen op eigen kosten retourneren. Hieronder vind u de instructies voor een snelle afhandeling:

1. Stuur een mail naar anneprosman2@gmail.com om uw retour aan te melden. Vergeet in de mail niet het ordernummer te vermelden zodat wij de bestelling meteen kunnen opzoeken. 

2. Verpak het product in de originele verpakking terug.

3. Print het retourlabel die wij u mailen en plak dit op de buitenzijde van de verpakking (indien u meerdere pakketten hebt, vraag dan voor elk pakket een apart label aan).

Wanneer het pakket bij ons is ontvangen krijgt u het verschuldigde orderbedrag teruggestort binnen 3-5 dagen mits het product/producten reeds in goede orde retour ontvangen zijn en aan de retour voorwaarden voldoen. Let op! De retourkosten zijn voor uw rekening en zullen van uw aankoopbedrag worden afgehaald. 

Het retour transport dient in eigen beheer geregeld te worden, u kunt ons vragen naar een retourlabel.  Houd er rekening mee dat sommige van onze producten buiten de maximale afmetingen en volume van de reguliere pakketdiensten vallen. Hiervoor dient u of een transport bedrijf in te schakelen of u dient de bestelling zelf aan te leveren in onze winkel. Alle kosten omtrent retourneren zijn voor eigen rekening en kunnen niet gereclameerd worden.

Let op: Retourneren en omruilen geldt alleen voor consumenten op online bestellingen, zakelijke klanten zijn uitgesloten van retourneren en ruilen. Blijkt dat de producten zijn gebruikt, niet in originele en onbeschadigde verpakking zitten of buiten de retour termijn aangeleverd worden dan worden de producten door ons geweigerd. Eventuele kosten voor het opnieuw terug sturen zijn voor rekening van de klant.

 

Ruilen online aankoop

Het kan wel eens voorkomen dat u een geleverd product of bestelling wilt omruilen. Wellicht omdat de kleur toch niet bevalt of u ziet iets aan een product wat niet naar wens is. Mocht een geleverd product of bestelling niet bevallen dan mag deze ongebruikt en in originele en onbeschadigde verpakking op eigen kosten omgeruild worden binnen 14 dagen na ontvangst van de bestelling.

Houd er rekening mee dat sommige van onze producten buiten de maximale afmetingen en volume van de reguliere pakketdiensten vallen. Hiervoor dient u of een transport bedrijf in te schakelen of u dient de bestelling of het product zelf te komen omruilen in onze winkel. Alle kosten omtrent omruiling zijn voor eigen rekening en kunnen niet gereclameerd geworden.

Let op: Retourneren en omruilen geldt alleen voor consumenten op online bestellingen, zakelijke klanten zijn uitgesloten van retourneren en ruilen. Blijkt dat de producten zijn gebruik, niet in originele en onbeschadigde verpakking zitten of buiten de retour termijn aangeleverd worden dan worden de producten door ons geweigerd. Eventuele kosten voor het opnieuw terug sturen zijn voor rekening van de klant.

 

Fabricagefouten / oneffenheden

Al onze goederen hebben een kwaliteitscontrole bij de fabrikant ondergaan, indien u toch fabricagefouten, mankementen of oneffenheden aan de geleverde artikelen ontdekt dient dit binnen 24 uur na ontvangst gemeld te worden bij Homeflower style An. U dient zelfstandig de artikelen naar onze winkel in Eindhoven te transporteren om omgeruild te worden. Eventuele kosten die gemaakt moeten worden voor het omruilen geldt voor onze rekening.